Friday, November 6, 2009

Malam yang biasa

malam nie..tada menda yang menarik..juz duk tengah format laptop Leas till now..huh.. laptop aku pun suh orang laen format, neyh ngada-ngade format laptop orang apekehai.. Keje ?? of coz la banyak, 10 hb nanti nak kene jumpa supervisor tuk final year project aku, ini semestinya belom siap g.. alasan yang boley diguna pakai kalau tak siap-siap gak ialah " saya malas Dr " jujur weyh kene jujur.. brani la ngat, kalau nak failed sila sila cakap menda-menda gini.. oke2 lupakan sajeh, dari riak wajah korang aku taw korang pon TAK NAK aku failed (madefaker)..

owh bila cakap pasal project, baru aku teringat bahawasanya esemen yang dalam FB tu pon belom post.. demmm.. macam HilMi cakap esemen suda jadik aiseyman..abes 2 pe ko wat nie syaitoon, pegi post skunk..


mood - kemalas-malasan

4 comments:

mummy dhia amani said...

lepas ni leh format laptop aku plak kn?hehehe...
ko nak post ape lagi blm fb?bukan da send emel kt dr. ke?aparah...?

Aizat Aziz said...

boley2..pas2 kompem ko nyer laptop da xda function da..
masalhnya..ak blom pos ag weyh..

mummy dhia amani said...

asal ko tak pos agi? slum je kan korang. pelik la aku..skrg ko da pos lum?

Aizat Aziz said...

oho..semsetinya blom..hahax